ڈوڈہ ، ملازمین کے لیے خصوصی ہیلتھ چیک اپ کیمپ کا انعقاد

ڈوڈہ//ڈپٹی کمشنر ویشیش مہاجن کی ہدایت پر آج یہاں ڈی سی آفس کمپلیکس میں محکمہ صحت کی جانب سے ایک خصوصی ہیلتھ چیک اپ کیمپ کا انعقاد کیا گیا۔ڈی سی آفس کے 40 سے زائد ملازمین کی ذیابیطس، بی پی، ہائی بلڈ پریشر اور دیگر صحت کے مسائل کی اسکریننگ کی گئی۔ تپ دق کے انفیکشن کی جانچ کے لیے ملازمین سے تھوک کے نمونے بھی جمع کیے گئے۔
بتایا گیا کہ ایک شخص غیر معمولی بلڈ پریشر کا شکار پایا گیا، جب کہ 6 افراد میں ہائی بلڈ پریشر کی علامات پائی گئیں۔اس طرح کے میڈیکل کیمپوں کے انعقاد کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے، ڈی ڈی سی نے کہا کہ فٹ اور صحت مند رہنے کے لیے باقاعدہ اسکریننگ ضروری ہے۔ انہوں نے ضلع میں کام کرنے والے ملازمین اور عام لوگوں کو مشورہ دیا کہ وہ باقاعدگی سے ہیلتھ چیک اپ کے لیے جائیں، روزانہ ورزش کریں، صحت بخش خوراک لیں اور صحت کے ریکارڈ پر نظر رکھیں۔
ڈی ڈی سی نے یہاں ڈی سی آفس کمپلیکس میں ہیلتھ کیئر کیمپ کے انعقاد پر محکمہ صحت اور چیف میڈیکل آفیسر ڈوڈا ڈاکٹر حامد زرگر کی تعریف کی۔انہوں نے ملازمین اور عام لوگوں سے اپیل کی کہ وہ PMJAY SEHAT/Golden card سمیت صحت کی اسکیموں کے لیے رجسٹریشن کرائیں تاکہ ان کا فائدہ اٹھایا جا سکے۔ 5 لاکھ کا سالانہ ہیلتھ انشورنس کور اور سرکاری اور نامزد نجی ہسپتالوں میں مفت علاج کے فوائدلے سکیں