رام بن میں مختلف میڈیکل شاپس میں چیکنگ مہم چلائی گئی

رام بن//ڈرگ اینڈ فوڈ کنٹرول آرگنائزیشن نے رام بن شہر کے مختلف میڈیکل اسٹوروں کا تیز تر معائنہ کیا تاکہ ادویات کی دستیابی اور فروخت کے رجسٹریشن، اجازت اور ریکارڈ کی جانچ کی جا سکے، اس کے علاوہ کیمسٹوں میں دستیاب دوائیوں کے معیاری پیرامیٹرز کی جانچ پڑتال کی۔ دکانیںڈپٹی کمشنر رام بن مسرت اسلام کی ہدایت پر ڈرگ کنٹرول آفیسر (ڈی سی او) امتیاز احمد نے آج رامبن قصبہ میں مختلف میڈیکل اسٹورز کا معائنہ کیا۔
معائنہ کے دوران کیمسٹوں کو ہدایت کی گئی کہ وہ سی سی ٹی وی کیمرے نصب کریں اور اس بات کو یقینی بنائیں کہ ادویات کی فروخت صرف ایک درست اور مناسب نسخے پر کی جائے۔ کیمسٹوں کو واضح کیا گیا کہ نسخے کی دوائیوں کے غلط استعمال کو برداشت نہیں کیا جائے گا اور غلط میڈیکل شاپ کے ساتھ ڈرگس اینڈ کاسمیٹکس ایکٹ کے تحت سختی سے نمٹا جائے گا۔ علاوہ ازیں میڈیکل سٹورز سے ادویات کے 02 نمونے ان کے معیار اور پاکیزگی کے تعین کے لیے اٹھائے گئے۔
محکمہ نے عام لوگوں سے یہ بھی درخواست کی کہ وہ نارکوٹکس اور سائیکو ٹراپک ڈرگس کی تجارت میں ملوث افراد پر نظر رکھیں اور اگر وہ قواعد کی خلاف ورزی کرتے ہیں تو متعلقہ کو مطلع کریں۔ڈی سی او نے لوگوں کو یہ بھی آگاہ کیا کہ وہ کسی بھی غیر رجسٹرڈ میڈیکل سٹور اور میڈیکوز سے ادویات اور صحت کی خدمات لینے سے گریز کریں۔