جی ڈی سی بھدرواہ نے دیہی نوجوانوں کے قومی سروے پر 7 روزہ کیمپ کا انعقاد کیا,پرنسپل نے این ایس ایس کو روانہ کیا

بھدرواہ//گورنمنٹ ڈگری کالج بھدرواہ کے این ایس ایس یونٹ نے رسمی تعلیم اور باقاعدہ ملازمت میں نہیں دیہی نوجوانوں کے قومی سروے پر ایک ہفتہ طویل خصوصی کیمپ کا انعقاد کیا ہے ۔جموں یونیورسٹی کے این ایس ایس ونگ کی ہدایت کے مطابق، کیمپ کا آغاز 17 مئی 2023 کو ہوا۔
افتتاحی تقریب کالج کیمپس میں ہوئی، جس میں جی ڈی سی بھدرواہ کے پرنسپل ڈاکٹر کے کے شرما نے این ایس ایس کو جھنڈی دکھا کر روانہ کیا۔ گود لیے گئے گاؤں، تھنہالہ بلاک بھدرواہ کے رضاکار۔کیمپ کا بنیادی مقصد 15 سے 29 سال کی عمر کے دیہی نوجوانوں کے درمیان ایک جامع سروے کرنا ہے۔ ڈاکٹر مشتاق احمد بھٹ، NSS پروگرام آفیسر، نے G-20 سربراہی اجلاس میں جموں و کشمیر کی شرکت کے مطابق دیہی ترقی کی اہمیت پر زور دیا۔
بھدرواہ کالج نے نوجوانوں کا سروے کرنے اور تعلیم اور روزگار کے مواقع کے بارے میں بیداری پیدا کرنے کے لیے گاؤں کا دورہ کرنے اور اسے گود لینے کی پہل کی ہے۔این ایس ایس کے پرجوش رضاکاروں کو 14 گروپوں میں تقسیم کیا گیا تھا، ہر گروپ میں 3-4 طالب علموں کو سروے کے لیے گھر گھر جا کر دورہ کرنے کے لیے تفویض کیا گیا تھا۔ پہلے دن ہی سروے کا تقریباً 20% کامیابی سے مکمل ہو گیا تھا، اس کے ساتھ مقامی باشندوں کے ساتھ دل چسپ بات چیت اور بات چیت کی گئی تھی۔ طلباء کو دن کے وقت توانائی بخشنے کے لیے ریفریشمنٹ فراہم کی گئی۔
معزز اسٹاف ممبران بشمول این ایس ایس پروگرام آفیسر ڈاکٹر مشتاق احمد، پروفیسر بھیکم پال سنگھ، پروفیسر محمد یاسین سروال، پروفیسر دیپ چند، اور شعبہ سیاسیات کے پروفیسر سنجے کمار نے اس موقع پر شرکت کی اور اپنے تعاون کو بڑھایا۔ رضاکاروں اس مہتواکانکشی کوشش کا مقصد علاقے میں تعلیمی اور روزگار سے متعلق خدشات کو دور کرتے ہوئے دیہی علاقوں میں نوجوانوں کی حیثیت سے متعلق اہم ڈیٹا اکٹھا کرنا ہے۔